defnekusum_ bence bunun net bir ölçüsü yok. Bazı annelerin verdiği oranlar size çok gelebilir ya da az. Mesela mama arkasında yazan ölçülere göre hiç gidemedik biz. Bebeğin durumuna göre karar verin. Bebişler doymadığı zaman huzursuz oluyor yada normalde istediğinden daha çabuk beslenmek istiyor. Zamanla onu anlıyorsunuz siz zaten. Ona göre arttırıp o ölçüde devam edersiniz.