ela255 15 Nisanda doğum yaptım 24 temmuzda adet oldum ama Ağustosta adet olmadım 16 gün gecikti sezeryan sonrası normalmi gecikme olması lütfen beni aydınlatın varmı böyle bişey yaşayan aklımı yerim diğer ihtimali düşünmek bile istemiyorum
aysebb ela255 Emzirdiğiniz sürece düzensizlik olabilir onun dışında test yapın rahatlayın şüpheniz varsada yapın yani
aptallarsizii ela255 yeni doğum yapmışsınız düzensizlik normal 4 4 lük korunuyorsanız içinizde şüphe olmasın
reyhanmercann ela255 kardeş yüksek ıhtımal hamilesin aynısı benım basıma geldi şuan 15 haftalık hamıleyım istemiyorsan o ayrı ama 16 gün fazla
ela255 Temizlikperisi Dediğim gibi o ihtimali düşünmek bile istemiyorum psikolojim bunu kaldıramaz gerçekten hayatta test falan yapamaamm😭😭😭
aptallarsizii ela255 aferin bacım ben 2 kez öyle hamile kaldım test yap varsa Allah yardımcın olsun yoksa hemen korunma yöntemi bul
ela255 Nacafa şuan bebeğim zaten çok zor bir bebek 2.yi düşünmek bile aklımı oynatmaya yetiyor gerçekten
anneee5 ela255 ben ilk çocuğumda ilk adetten sonra 47. Gunadet olmustumtekrardan yani olabiliyor bende test falan almıştım çıkmamıştı inşallah öyle olur ama bnm ilk adetim bebeğim 14. Ayında olmuştu
erays ela255 Ohoo doğumdan sonra çok düzensiz oluyor ama korunma yönteminizde iyi değil çünkü boşalma olmasa bile zevk sıvısı 1 2 damla bile gelse içinde sperm bulunabiliyor.