Bekarrken aşırı zeki, başarılı, kitap okumaya bayılan biriydim, şimdi aöf ilahiyat 2 oldum kayıt yenilemem lazım ama içimden gelmiyor derslere dahi çalışmıyorum, oğlumla ve evimle ilgilenmek istiyorum sadece, kitap okumuyorum hiç:((((.Kendimi zorluyorum okul okumaya, herkes okuyo bende okim bari diyorum, sizce napmalıyım, kaydı dondur diyen olur, ilerde 2. Çocuk olursa okumak daha zor olur , napsam bilmiyorum, zaten bir meslek edineceğim inancım bitti. Keşke herşey en başa dönse ailem beni okutsaydı aklı başında