Ya kızlar diğer ay 3 yaşına girecek ağlamayı o kadar çok seviyor ki en ufak şeye 1 saat belki daha fazla ağlıyor susuyor 2 dakika sürmüyor tekrardan başlıyor ağlamaya gün boyu 10 15 20 kez ağlama krizlerine giriyor gereksiz inatlaşmaya başlıyor mesela bugün yemekte tabak beğenmedi neymiş süzgecin icinde yemek istiyormus bende o tabak değil onunla yemek yenmez dedim diye 1,5 saat deliksiz ağladı, sonra sustu bu kezde elinde tuttuğu oyuncağı bulamadı diye yarım saat ağladı gösteriyorum elinde oyuncağın diye alıp yere attı sonra kafasını yerlere vurarak ağladı. Gün boyu böyle hiç susmuyor ne etkinlik yapabiliyoruz nede başka oyunlar sürekli itiraz ediyor sizde de böyle mi