Arkadaşlar bebeğim iki aylık doğdugundan beri silikon kullanıyorduk onun dışında philips emzik kullanıyordm bi 10 gün kadar oldu değiştirdik baska marka aldık. Keyfi olarak. Süt sağımı yapıp veriyordum uyurken sagıyordum philips ile arada ama son zamanda erken erken verdim neden böyle yaptım blmiyorum. Smdi ne silikonla yiyor memeyi ne silikonsuz kafayı yıcem hep ayrı ayrı seyler kullandım cocugun kafası mı karıstı blmiyorum bugunden beri zar zor sz bişeler yedırebıldım napcam blmiyorum yardımcı olabilcek var mı