begonvil00 Havalar ısınır bi dert soğur bi dert.. gündüz hala kısa kol ve şort giydiriyorum sıcak oluyor ama gece serinliyor ne giydireceğimi şaşırıyorum uzun kol giyse terliyor kısa giyse üşüyor üstünüde örtmüyor
Mariposa begonvil00 altina uzun tayt giydiriyorum ustu kisakollu. Sadece altina kisa sort giydirirsem üşüyorlar.
aram14 Off aynısı ya ne yapacağımı şaşırdım günde üç defa üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum havalardan dolayı siz hangi ilde yaşıyorsunuz
begonvil00 Mariposa bende aynı şekilde üst yarım kol alt uzun. Şort giyince bacakları buz gibi oluyor
namkoll begonvil00 Van’da yaşıyoruz şuanda kısa kollu/alt uzun pijama takımı giydiriyorum Yattığımız odanın penceresi kapalı diğer odaların açık şekilde uyuyoruz
gokce3535 begonvil00 sabah akşam yatarken sadece zıbınla ve evde klima var 2 tane öyle alıştı ve hıc hasta etmıyor çok aktif asla terlemıylr
aslhnkrts begonvil00 gündüz evdeyse sadece zıbın dıalrdaysak şort ve zıbın . Geceleri sadece askılı zıbınla yatıyo klimayı kapattık camı da yatık açıyorum üstünü karnına gelecek şekilde örtüyorm
namkoll begonvil00 Kışını düşünemiyorum zaten Geçen sene Hakkarideydik hemen hemen aynıdır donucaz kesin gene 🙄
ollaluna7 begonvil00 geceleri serin oluyor ve bebeğim asla üstünü örttürmüyor o yüzden kısa kollu ve şortlu pijama takımı giydiyorum