Kızlar büyük kızım anaokuluna gidiyor Aralık’ta 6 yaşında olacak inşaAllah bu sene 1. Sınıfı erteledik 72 ayı dolmaması nedeni ile
Küçük kızım 3 buçuk yaşında bizim anaokulunda 3 yaş sınıfı var büyük kızım sabahçı 3 yastada sabahçı grupta yer var yani birlikte gidip birlikte gelecekler gönderirsem
Olumlu bakıyordum ama 3 yaş sınıfı kaç gündür çığlık çığlığa ağlayarak giriyor sınıfa hatta bir kaç çocuk ne yapsalar girmiyor bile o görüntü beni çok korkuttu kızım çok sevecen ve girişken bir çocuk yani dışarda herkesle sohpet etmeye çalışıyor iyi günler merhaba falan diyor arkadaşları ile güzel oynuyor tek kötü yanı aşırı sinirli mesela durduk yere kimseye vurmaz ama bir arkadaşı oyunda onun sırasını alsın yada elinden oyuncağını falan alsın hemen vurur sırf bu yüzden çocuklarla aynı ortamdaysa yanından ayrılmam kimseye zarar vermesin diye
Sizce 3 buçuk yaş anaokuluna vermek için erken bir yaşmı?