Canimbenim65 raporlu mama yazmışlardır bizde kullanıyoruz. kullanalı 1 ay oldu tartılmadı daha ama yanakları bir tık doldu gibi geliyor gözüme. Bize doktor muzlu yazmıştı. Çocuk hangisini severse ondan yazdır canım doktordan deneme boy mama iste önce bir tadına baksın