kalbimegedekaldii İlk dozunu geçen hafta yaptırdık. Nimerix ve bexsero olmak üzere ikisine 5000 tl verdik.
kalbimegedekaldii TalentedMom evet henüz ilk dozlarını olduk, rota yaptıralı biraz zaman oldu tam hatırlayamıyorum 1500-2000 arası bir şeydi galiba