Yavrusuu bende bu sizinle alakalı bi şey. Eğer çocuğunuza yetebiliyorsanız, ihtiyaç duymuyorsa gerek yok. Şöyle ben kızımla şimdiye kadar her gün parktaydık yaz kış, arkadaş çevresi vardı, etkinliklere gittik, evde sürekli onu geliştirmek içn etkinlik yaptık 4 yaşında ve hemen hemen okumayı yazmayı öğrendi. Ama şimdi yeni doğum yaptım eskisi gibi ilgilenemeyeceğim için 4.5 yaşında kreşe yazdırdım çok da severek gidiyor. Sizde evde verimli vakit geçirdiğini düşünüyorsanız göndermeye bilirsiniz. Ama akşama kadar evde oturuyorsa verimli vakit geçiremiyorsa gitmesi gerekir diye düşünüyorum.