dammy Merhabalar dudağımda uçuk çıkıyor sanırım acıyo ve hassasiyet var. Kızım neredeyse 17 aylık, emziriyorum Elimde zovirax var eşim kullanmıştı Ben de kullanabiliyor muyum, sizler nasıl geçirdiniz?
etuerk dammy sarımsağı kes acı yerini bastır ayrıca tahta kaşığı ısıt yakmayacak şekilde üstüne bastırabilirsin bunlar doğal yöntemler
nurzeyd06 dammy bendede çıktı tahta kaşığı ısıtıp bastım dayanabildiğim kadar üstüne de sudocrem sürdüm bir günde geçti