Kayra_68_aksaray yaa valla çok iyi kaç kilosun suan yaşın kaç bide boy :)
ben iste dayanamıyorum ya ama galiba bende tartıya cikmicam ya haftaya bir iyi gibi.
168 boy 80 kiloyum ben. 75 ya da 70 olmak hedefim yapabilir miyimm sence akşam ben de yemiyorum hiç çok acıkırsam salata yaparım yerim abur cuburu azaltttim valla hatta kestim diyebilirim iki tene kızım var onlara verirken filan bazen bir parça atıyorum agzima bu kadar yada çayla kuru dut kuru üzüm .
Sabah kahvaltıda çok az ekmek yiyorum bazen de hiç yemiyorum mesela. Oglen ise ne yemek yaptıysam yiyorum o şekilde yani bakalım diyet listesi falan yapmak istemiyorum ya ben çok kısıtlanmış hissediyorum o şekilde