
philips aventin suluğunu kullanıyordum ama şarıl şarıl akıtıyor sıkıldım artık çocuğun üstü sırılsıklam oluyor bu suluğu sipariş ettim sabah ama yorum vs bulamadım doğru düzgün pipetli olması da iyi oluyor galiba kullanan var mı bunu 13 aylık şuan bu arada pipetten çekmeyi nasıl öğretcem onu da bilmiyorum 😂