Erken doğan ve sarılık olan bebeğim memeyi tutmadı. Silikon uçla emzirdim ve sağıp biberonla( avent) verdim ilk bir buçuk ay, hatta mama da başladık ek olarak. Emzik de verdim. Ama her besleyişimde memeyi teklif ettim. Bir buçuk ay sonunda tuttu memeyi, silikonlardan kurtulmak iyi oldu. Şimdi 5 ay 10 günlük ve hem meme emiyor, hem sağıp biberonla veriyorum hem mama veriyorum emzik de var.. Biberon verirsen emzik verirsen meme reddi yaşarsın diye kesin bir şey yok bence. Bu süreçler gerçekten insanı ciddi anlamda yıpratıyor ve yetemediğini düşündürüyor, süreçte herkes bişe diyor belki iyi niyetle ama he diyin geçin nolur. Anneniz bile olsa… Sizin bebeğinize sizin içinizden ne geliyorsa doğru olan odur. Herkesin deneyimi kendi bebeğine özel. Benim bebeğim hem emzik hem biberon hem mama hem sağılmış süt ile buralara kadar geldiyse (37 haftalık doğdu) herkes her şeyi yapabilir bence yeterki kulaklarınızı tıkamayı, sabırlı olmayı ve bebeğinizle bağlantıda olmayı bırakmayın. Sevgiler selamlar