Merhaba arkadaşlar oğlumda yaklaşık bir haftadır balgamlı öksürük var. Hırıltı var. Çocuk doktoruna götürdüm hırıltının burnunda olduğunu söyledi ciğerinde bir şey olmadığını söyledi antibiyotik gerek yok dedi o yüzden sadece serum verdi soğuk buhar olarak veriyorum. Oğlum cok tıkanıyor geceleri burnunu açıyorum fayda yok hırıltı çok fazla. Çocuk konuşurken bile balgamın yoğunluğunu duyuyoruz. 9 aylık henüz. Alternatif tıpa yöneldim bana önerebileceğiniz iyi gelecek balgamı sökecek bir şey var mı acaba? Bilgisi olanlardan kendim için de öneri istiyorum çünkü ben de aynı durumdayım. İnşallah bilen kişiler vardır aranızda