jasminebk Kızlar sorum başlıkta bebeğim emmekten vazgeçmiyor ama sütüm de artmıyor. Gittikçe azalıyor. Mama veriyoruz içmiyor ek gıdayı da kabul etmiyor emmedikce. Ne yapacağımı şaşırdım aç olduğu için de uyuyamiyor. Başına gelen var mı bir akıl verin ne olur
Pamukhanim_ jasminebk benim kızım da 11 aylık ve ek gıda yok tek meme birde ben hergün bu tarifi yapıyorum birde hergün tahin helvası yiyorum, maltana içiyorum çünkü tek besini süt
jasminebk mer_ann bir haftadır falan yapmıyorum önceki süreçlerde yapıyordum ama yine bir artış olmamıştı
jasminebk Pamukhanim_ daha önce denemiştim buna benzeri bir tarafı bir kaç gün içtim pek değişim olmadı. Kilom çok fazla zaten daha fazla kilo almamam gerekir teşekkür ederim
TalentedMom jasminebk deniyorum bakalım içerisinde çok fazla bitkisel ekstre var ama anne çayında o kadar yok ben de içiyorum anne çayını
jasminebk Pamukhanim_ bende 105 kiloyum doğuma 105 ile girmiştim doğumdan sonra 110 oldum 105 i geri gördüğüme şükrediyorum. Kilo çok b.ktan bir şey herkes bir laf söylüyor ama yemeden kesince hemen süt gidiyor