ayhat
ateş yok ise yatırmaz. Her ay neredeyse bu şekilde gideriz. Oğlum hem nötropenik hemde crp 100 ve 200 lerde çıkar. Ateşi varsa yatış veriyorlar. O da dirençli ateş ise.
Geçen haftalarda enfeksiyon bölümünde yattı oğlum. Mesela. Ondan 10 gün önce de bir gün acilde yattı. Beslenmesi sıfırdı.