Eğer gögüste süt kalırsa ateş kızarıklık yapıyor bende mastit icin profesor elle acıtarak sagım onerdi topak yerlere ,ben de sagsam dert sagmasam ateş ,gece de zaten birikiyor uykudan dolayı kaşık biberonla veriyorum normal biberona ne zaman gecilirse meme reddi yapmaz