Kızlar ilk defa post açıyorum çünkü gerçekten merak ediyorum. Bir tane kızım var ve 1 yaşında. Şimdiye kadar böyle birşey yoktu ancak son bir haftadır dişim de hassaslık vardı ve hiç farketmedim normalde de diş problemim yoktur yani dişlerim sağlıklıdır. Bugün farkediyorum ki dişim sallanıyor yani bildiğin sallanıyor 🫢😂 bir arkadaşım söyledi bunu her doğumda bir diş kaybedilir diye. Sizin bununla ilgili tecrübeleriniz var mı? Gerçek mi yoksa bir efsane mi?