Kızlar merhaba 26 gün oldu vajinal doğum yapalı iç ve dıştan dikişlerim mevcuttu elimden geldiğince iyi baktım dikişlerim hep iyileşip düştüler dr kontrolundede gayet iyi olduğunu söylemişti ama bu bir haftadır epizyonun olduğu yerde elimle dokunduğumda iç tarafında sertlik olduğunu gördüm sert bir abse düşünün .Başına gelen var mı .Zamanla geçer mi dikişler düştükten sonra enfeksiyon olur mu ki kafam çok karışık ona göre dr gitçem