Aynı okulda hem kızım hem oğlum var. Kızım 2.sinifta oğlum anasınıfında. Geçen sene kız servisle gitti. Yazın anasınıfı ile ilkokul çıkış saati arası yarım saat vardı. Servisle görüştüm anasınıfı almıyorlar, sabah ikisini almayı da kabul etmediler. Ben de kızı yazdirmadim. Şimdi anasınıfı saatlerini değiştirmişler çıkışta oğlumu aldıktan sonra kızımı da almam için 45 dakika bir de 2 yaş bebesiyle beklemem gerekecek.
Bu yüzden kızı servise vereyim diyorum, kızı servise verip oğlanla okula ineriz. Dönüşte oğlanı alıp geldikten sonra da kız gelir. Sizce mantıklı mi, ya da hangisi mantıklı kafam durdu şu an. Kızı servise alırlar mi o bile meçhul kayıtlar çoktan doldu ama 🤣