Merhaba , bebeğim 20 aylık erkek ama henüz pek kelimesi yok .anne baba dede nerde elma kedi havhav mama ay dede bunları söylüyor. genel olarak herseyi çok iyi anlıyor komutları yapıyor .ama sanırım tembel konusmada. Aslında baya da konuşup kitap okuyorum .Konuşmasına etkisi olduğunu düşündüğünüz kitaplarınız var mı hangi bebek kitaplarını okuyup göstermek iyi olur.