yagizsmom Bebeğim 3 ay 17 günlük sürekli eli ağzında salyası çok akıyor ve 2 gündür hiç susmamaca ağlıyor resmen 4. Ay atağı veya diş diye düşünüyorum genel sağlığında bir sorun yok
Bsraklc92 yagizsmom 3 ay 11 günlük kızım 2 dişini patlattı eğer elini yumruk yapıp ağzına koyuyorsa huzursuzsa diş geliyor olabilir
mamado yagizsmom oral dönem başlamış, diş değil ama salya eli ağza götürme başlar. Siz arada diş kaşıyıcı ile yardımcı olun dişini kaşımasına, kendisi tutamaz sanırım. Kendisi bir şeyleri tutmaya başlayınca çözülüyor endişelenmeyin
yagizsmom Gokturkmom bazılarında görüyorum 3-4 aylıkken diş çıkarmışlar ben de acaba diş olabilir mi diye düşünüyorum bazen ağlamaya başlayınca susturamıyorum çünkü normalde hiç böyle değildi ağlamazdı kolay kolau
yagizsmom Bsraklc92 evet çok yapıyor ve bazen durup dururken aniden çığlık çığlığa ağlıyor ama ateş yok sürekli kontrol ediyorum sanki diş etinde de altta beyazlık var gibi gördüm
Bsraklc92 yagizsmom beyazlık da varsa o zaman kesinlikle dişdir karanfil zeytinyağı kürü yapıp sürebilirsin tetagil de kullanabilirsin bize bunlar iyi geldi bir de ağız mendilini dolaba koyuyordum biraz soğuyunca mendille damaklarına sürüyordum rahatlatıyordu
mamado yagizsmom ay itibarıyla diş için çok erken. O kabarıklık o şekilde kalabilir birkaç ay, bize öyle olmuştu. Yaklaşık yedi aya kadar da çıkmadı