Hanımlar merhaba. 2,5 ay önce sezaryen doğum yaptım. Doğumdan sonra yüksek tansiyon dil altları vs … derken 15 gün sonra sesim gitti. Şuan hala yok. Sağ ses tellerim felç olmuş. Zaten lohusalığım çok zordu.. şuan kendimi çok kötü hissediyorum. Her gün midelerime kramplar giriyo. Yavruma ninni bile söyleyemiyorum.. psikolojim çok kötü.. çevrenizde yaşayan sonra sesi geri gelen var mı? Eskiye dönebilicekmiyim geçicekmi..