Semraren Merhaba arkadaşlar. 4 hafta 4 günlük hamileyim. Keseyi görmek için doktorum 3 gün sonra cagırdı. 5 haftalık bile olmuyoruz. Sizler keseyi ne zaman ve ne ile gördünüz? Doktor alttan mı bakıp gördü normal usg ile mı?
ebrubtl Semraren haftalığı hatırlamıyorum ama alttan bakıldı benim hem keseye başka günde kalp atışına bakıldı ama ikiside alttan oldu benim
Semraren ahsala ya bende 5 haftalık olcam ve kontrole gıtcem acaba kese görünür mü tereddüt ettim. Sizin geç yumurtlama olabilir mi acaba?
ahsala Semraren evet öyleydi, 3 gün dedi diye 3 gün sonra gitmek zorunda değilsiniz haftasında gidin siz yine zaten 10 gün kontrol muayene hakkınız var
50krsvertirreekk Semraren evet 5 haftalıkken öğrenmiştim hamile olduğumu ama erken olduğu için görünmemişti ultrasonda 2 hafta sonra kesin görürüz demişti öyle de oldu 🥰
eliftugba Semraren 4 haftalıktı gittiğimde keseyi gördük 2 hafta sonra da kalp atışını için gittik keseyim görüp bi ihtimal kalp atışını da duyarsınız bence