11 ay 7 günlük kızım normalde meme reddi var zar zor emziririm uykuya geçerken ister sadece oda 20 dakika falan zaten tek meme besleniyor diğerini kabul etmedi süt yok artık neyse dünden beri sürekli meme de kalmak istiyor 1 saatte yakın emiyor uykuyada dalamıyor anlamadım neden zaten ek gıda sıfır asla kabul etmiyor yediği en fazla 2 lokma şey acaba doymuyor da o yüzden mi emme süresi uzadı bilmiyorum ama sürekli emmek istiyor sizce neden ki bence sütte bitiyor yani 1saat süt mu kalır