Kızlar bebeğime doktoruyla beraber aşıyı 1 yaşından sonra yaptırma kararı aldık yaşına girdi 12. Ayda yapulan aşıyla ağır olmasın diye 20 gün bekledik yaptıracakken de hasta olunca doktorumuz hastalığı geçsin öyle yaptırın dedi ama tekrardan hastalandı şuan 14.5 aylık aşıya geç mi kaldık yarın yaptırmayı düşünüyoruz da