Esmaoren61 kahvaltı için Hasanpaşa han da yapılıyor genelde ama biraz pahalıymış sanırım ben hiç gitmedim de öyle duydum. Yemek de ciğerci xale meheme var onun güzel oluyor bir de meşhur adana kebapçısı nasır usta var biz bu ikisinde yerdik hep ciğerleri şişleri falan güzel oluyorlar. Xale meheme ocakbaşı da var orada sıcak sıcak çok güzel oluyor 😄😄 tatlı da soğuk baklava ve kadayıf , kunefeleri meşhur biz sadık kunefede yerdik hep. Soğuk baklava da Hacıoğlu var pastane orası 😄 Gezme olarak da surlar, ulu camii, dört ayaklı minare, hanlar, on gözlü köprü bir kaç yer daha vardı da unuttum şuan 😄 merkezden uzak eğil de var peygamber kabirleri var orada gitmek isterseniz.
Diyarbakır’a gelip hiç ciğer sevmeyen insanlar bile severmiş ama bir ben sevemedim 😄😄😄