Merhabalar kızım 2014 eylül ayi doğumlu
Seneye 1.sınıf mecburi oluyor 72 ay eylül ayında doluyor,kızım 27 ayliktan beri kreşe gidiyor okulu cok seviyor suan yarim günlük ana okuluna gidiyor ben seneye ilkokula başlasin istemiyorum kızım da daha 6 yasin da 😢 cok minik küçük anaokulu vs oyun ortami gibiydi bianda gerçek hayatla yüzleşecek yada ben mi kuruntu ediyorum hic bilmiyorum sizce erken başlaması yaşıtları ile başlaması mi önemli yoksa 1 yil da daha geç mi gitsin kafam cok karışık yatıyor kalkiyor bunu düşünüyorum