Evet evet walla unuttum ama unutmak tam değil yanlış anlamışım 12 buçukta başlayıp 5 te bitecek anaokul ama geçen hafta yapmadıkları uyum haftasını bu hafta yapıyorlarmış 2 saat falan sürüyormuş öğretmen aradı çocukları almadınız dedi neğğ saat 5 te değilmiydi dedim hayır bu hafta 2 saat sürüyor dedi allahım çocuklarım nasıl korkmuştur eşime söyledim o koşarak almaya gitti aradığımda oğlumun ağlama sesi geliyordu bıraktığım zaman hiç ağlamadılar 2 çocuğumda bu durum onları etkiler mi😬😬