incirreceli_06 normal şeyler bunlar, evdeki konfor alanından uzaklaşmak istemeyebilirler, okul ortamındaki kurallar da işlerime gelmiyor genelde, alışması için zaman gerekiyor.
Bazıları birkaç günde alışır bazılarının haftalar sürer. Sabırlı olmanız gerekiyor.
Benim kızım ilk gün koşa koşa gitmişti, ikinci gün bana yapıştı ağladı ayrılmak istemedi, onu sakinleştirdim biraz (ağlaması yatışana kadar sarıldık, okşadım) okulun yakınında onu bekleyeceğimi eğer ihtiyacı olursa öğretmeninin beni arayacağımı ve alacağımı falan anlattım. İç çeke çeke de olsa girmişti. Öncesinde öğretmen kucağımdan çekip almak istediğinde izin vermedim, o şekilde koparılmak benim için bile ağır olurdu. Kendi çocuğumu tanıyorum, sakinleştirip ikna edebilirdim, düşündüğüm gibi de oldu.
Evden ve bizden ilk defa ayrılıyorlar, kalabalık ve yabancı bir ortama giriyorlar, onlar da haklı ama uyum sağlayacaklar.