aysem1205 Sevgili anneler benim 4 aylık bir kızım var ve ev işlerine vakit ayıramıyorum evi istediğim gibi temizleyemiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz hangi ara mesela? Ve kızım gün içinde nerdeyse hiç uyumuyor
ozlm0795 aysem1205 sanırım en güzeli akşam uykusunda oluyor uyutmadan evi süpürüyorum uyuyunca da kalanları hallediyorum gündüz tüm gün onunla ilgileniyorum 😊
loveboymomy aysem1205 ben de aynıyım yemeği bile zor yapıyorum. Gece uykusuna yattığı zaman da bütün enerjim bitmiş oluyor. Ve gece uykuları da bozuldu bu aralar. Sizin nasıl gece uykulari
ipek200_ aysem1205 benim kızım 14 aylık yaklasık 1 aydır her işimi aksam yapıyorum gündüz elimi hc bseye sürmüyorm nerdeyse . Bu sekilde rahat ettm keske daha öncede yapsaydım. Cnkü hem cocukla ilgilenip hem aklnda baska işler varken gergin oluyosun
Pamukhanim_ aysem1205 genellikle akşam yapıyorum 11 aylık gündüzleri o uyudukça uyuyorum dinleniyorum
pnarkrd aysem1205 sabah ilk uykuya yattiginda hallediyorum genelde ama büyük bı temizlik yapicak isem uyanınca yapıyorum genelde yanımda geziyor yada oyuncak oynuyor
Usnac1995 aysem1205 Oğlum 4 aylıkken ev pek pislenip dağılmıyordu. Yemek yaparsam öper başıma koyardım😅 Evi de akşam eşim gelince sil süpür yapardım
deleted20517 aysem1205 günlük işlerini öğlen en geç 1 e kadar bitirmiş olmam lazım diğer türlü gün içinde asla temizlik psikolojisinde olamıyorum(kızım doğduğundan belli böyledir rutinim)
Yazmelegi_ aysem1205 haftasonu eşim yapıyordu. Yada beraber bir sekilde hallediyoduk. Çok zorlandığımda annem geliyodu❤️şimdi iki bebis olacak bakalım o zaman nolcak