Aşırı halsiz, ve çok uyku halinde olduğum için ve tek bir lokma dahi yiyemediğim için dahiliye doktoruna randevu almıştım. Kan değerlerim çok iyi çıktı. Psikiyatriste yönlendirdi. Gün içinde daha zinde olacağın, seni dinç tutacak, uyku halini düzenleyecek şekilde ilaç yazabilir dedi. Var mı böyle ilaç kullanan kızlar. Üzüntüden böyleyim zaten kullanan varsa cevap verirse sevinirim