Kızıma trendyol’dan toka almıştım bir de kendim için krem almıştım. Cumartesi günü dışarıdaydık saat 5 gibi kargo geldi normalde her zaman kapının önüne bırakırlardı yine kapının önüne bırakmışlardı fakat ben geldiğimde kargo yoktu. herhangi bir sıkıntı yaşamazdım. 2,5 senedir aynı binadayım evde olmadığımda kapının önüne bırakırlar ben de geldiğimde alırdım evde olmasam dahi. Saat 7.30′da da çöpler alındı kapıcımıza indim sordum kapımızın önünde kargo var mıydı diye o da dedi ki Yok ablam hatta dedi hiç kimse çöp koymamış sadece 4 kattaki çöp koymuştu onu aldım dedi. Binaya giren çıkan son zamanlarda belli değil sizin üstünüze de filistinliler taşındı dedi. Ben hiç kimseye gidip de benim kargomu sen mi aldın neden aldın diye soramam bu defa sen bana hırsız mı demek istiyorsun derler. Ne yapacağımı da bilmiyorum evet pahalı bir şey değildi ama ilk kez başıma böyle bir şey geldiği için şaşırmış durumdayım sadece paylaşmak istedim