beren070725 Bebeğimin bıngıldağı çok küçük bu durumu yaşayanlar varmı 1.1 cm doktor birşey demedi internetten bakıyorum kötü şeyler yazıyor
hepyerdeyizz beren070725 ilk bebeğim bingildaksiz doğdu Hiçbir slrunu yok arkadaşımın iki cocoguda ayyni
hepyerdeyizz zmrd hani Doğunca yumuşak yeri yani Bıngıldagj oluyor ya bebeğimin yoktu karnimda duruşu sebebiyle Kemikler birleşmiş kapatmisti ama Çok şükür ki sağlıklı 2.5 yaşında
zmrd Çok şükür benim de bebeğim 13 günlük doktor bingildagi küçük dedi çok endişeliyim kafamdan bin tane şey geçiyor kafa takibi yapılacakmış simdilik sizinde takipmi yapıldı sadece