selmagokk Bebeğim 1aylık oldu gaz sorunumuz var doktor bu biberonu önerdi içi kaşıklı yeşil olan ama 0+ ay var birde 1+ ay var hangisini almalıyım
tonymontana selmagokk 2 ay boyunca 0+ kullandim bebege gore degisir 1+ alin olmazsa 0+ biberon emzigi alirsiniz antikolik valfin yukariya bakmasi lazim yani burnuyla ayni hizada olmali
melenbeg 1+ olanını alın çünkü zaten çok çok az akıtıyor bu biberon 0 olanını içmek istemeyebilir bebeğiniz