Meri-Mel Allah şehitlere rahmet eylesin hiç yok yere gittiler bir it elinden . Fakat sonrasında bu köpeğin yakalanma videosunu izledim polisler o kadar amatörce ki ne çelik yelek ne bir önlem yukarıdaki balkondaki adam arabanın arkasında demese bir facia daha yaşanacak gerçekten işe alımlarda liyakatta çok önemli