acelysmom Merhaba anneler; bebeğim 5 aylık ve sadece anne sütü alıyor. Bazı zamanlarda sütüm gelmiyor ve aptamil mama kullanıyoruz tadını beğenmiyor acaba başka doyurucu mama önerebilir misiniz?
gizememre acelysmom kızım doğduğundan beri hipp organıc combiotic kullanıyorum çok şükür kilo alımı gayet iyi hiç gaz şikayetimiz olmadı şu an 1 yaşında hala tek kullandığım mama bu
gulsenorhan acelysmom biz kullanıyoruz doğumdan beri hem emziriyorum hem mama veriyorum şikayetimiz olmadı bir ara Golden god denedim aşırı kabızlık yaptı tekrar bebelac Golda geri döndüm 13. aydayız mama ve ek gıda olarak devam ediyoruz
acelysmom bebek2anne1 bizimki de ilk aptamil kullanıyordu tekrar yapıp verdim beğenmedi ağzından geri çıkardı içmedi maalesef
MotheroftheSea Sma comfort kullaniyoruz , bebeğim gazli bebekti , sindirimi çok kolay suda çok rahat çözünen bir mama . Bazı markalarda olduğu gibi topaklanma sorunu hiç yasamadim . Bebeğimde seviyor tadinj falan