Benim bebeğim sekiz aylık bu üç aydır çok ağlıyor gereksiz yerede ağlıyor ne oyuncakla yada ne başka birşeyle oynamiyo her dk her saniye ağlamak istiyor kaç defa özel doktora götürdüm bişey yok diyorlar ama bu kadar aglama olurmu o kadar yoruldumki bazen isyan ediyorum Diyarbakır da iyi bir doktora göturmek istiyorum bilen varsa yazsin