asyaecem19 Kızlar merhaba mama suyunu nerden kullanıyorsunuz ben içme suyunu kaynatıp ılıtıyorum çesme suyunudq kaynatıp kullansam olurmu siz nasıl yapıyosunuz
organikirmik asyaecem19 önceden istanbul’da yaşıyordum şu an Ankara’da yaşıyorum 2 ilde de çeşme suyu çok iğrençti, hayatta Çeşme suyunu kullanamam kaynatsam bile. Çaya falan kullanıyorum ama bebeğe içirme konusunda kullanamam.