Kızlar merhaba fikirlerinize çok ihtiyacım var çikmazda gibiyim şuan. Ben hemsireyim kamuda iki kızım var biri dört diğeri bir yaş iki aylık. Ben ücretsiz izindeyim çalıştığım hastaneden sürekli başla gibisinden baskı alıyordum üzeri kapalı neyse cumartesi günü bana çok güzel bir pozisyonda gel başla dedi msabasi evrak işi mesai olacak neyse ben de maddi manevi zorlandık diye sıcak baktım esimle konuştuk ettik tamam dedik. Çocuğuma annem bakicak büyüğü de zaten bu gün itibariyle kreşe başladı gayet hevesli ve istekli şekilde evim çok güzel bir yerde çok güzel bir ev soteli falan ama anneme çok uzak diye kızımın da okulu aynı şekilde uzak diye okula başlamadan sabahtan gidip kaydını anneme yakın okula yazdırdık aylık 18+ kırtasiye masrafları kendim de hemen anneme yürüme mesafesinde bir ev tuttum ev kirası 20 benim kendi evimi de kiraya koydum 20 25 bin arası vericem diye derken bugün başhekim o teklif ettiği pozisyon için geri adım attı işte bakanlıktan görevlendirme ile gelen var dedi cart curt yalan yani şimdi de sen başla madur etmeyeceğiz seni kan almaya geç mesai çalış falan diyor yine zorlu bir iş degil ama ben artık çalışmak istemiyorum bı yandan da bir dünya borca girdik taşınması evi depozitosu okulu derken eşim tek başına altından kalkamaz epey borçlanmak gerekicek birde müdür ve bashekimle güvenmiyorum yarın sen kan almadan çok baskasi gelsin diyip beni acile falan da verebilir mesaiye orda çok yorulurum ücretsiz iznine devam mı etsem başlasam mi bilemedim. Eşim yapamaz seni çıkaramaz itiraz ederiz sendikayı falan koyarız devreye diyor bakanlıktan birkaç tanıdığımız var lakin ben torpille bir yerlere ulaşmak istemiyorum eşim seni cikarirlarsano zaman rica ederiz bı alo dese dururlar yerinde diyor torpullik bişey yok hakkını savunuruz diyor ay birde emziriyorum hiç planda yokken bu bir hafta çok şey değişti bir günü üç gün şeklinde yaşıyoruz resmen sizce ne yapmalıyım kızlar çevrem de başla sana çok iyi gelir sabah sekiz akşam beş evde olmayacağım annem çok güzel bakar ondan yana da sorunum yok ama küçük kızımdan hiç ayrılmadım büyük kızımda hemen başladım diye çok zorlanmadım ama küçüğünde hem emziriyorum da iştahı da iyi yemesi içmesi kendim ilgilenip büyütmek en azından altı ay kadar. O zaman da beni asla kan almaya da vermez çocuk iki yaşına geldi mi nöbete git deme hakları var nöbet asla çalışmam iki çocukla çok cikmazdayim biraz da dua edin ferahlık bulayım bu stresten