beybimomm ben 2019 yılında aldım evimi o zaman tabi ki fiyatlar ucuk degildi böyle aman aman bi maasimizda yoktu asgari ücretin bi tık ustuydu diyelim hep dilimdeydi surekli kızım ilkokula başlamadan düzenimi kurmam lazım diyordum 9 yıl oturdum gelin olarak girdiğim evde allah razı olsun ev sahiplerim kirayı uygun tuttular 2010 yılında 200 liraya oturduk o eve 2019 yılında 375 lira ile çıktı kendi evimize her zaman bana dedikleri bizim eve oturan ev almadan cikmiyo biz kiranizi uygun tutuyoruz sizde çalışın çabalayın dedi altınlarımi sattik ben calistim biriktirdik üstüne kredi çektik şükür oyle aldik suan kredi ödüyorum ama sadece 1800 lira yani çerez parası gibi rabbim herkese de nasip etsin