Kızlar şimdi kızım 12 Ekim’de 1 yaşına basacak fakat ben öyle kalabalık doğum günü yapmak istemiyorum işin içinden çıkamam tek başıma yapamam. Kimsemiz yok çünkü burada ailelerimiz uzakta benim ve eşimin teyzeleri kuzenleri bir de erkek kardeşim var aynı mahallede oturuyoruz. Sadece kardeşimle yengemi çağırıp ufak bir kutlama yapalım diyoruz onun yerine ufak bir aile çekimi yapalım hem hatıra kalır ama diğer yandan da içim elvermiyor ilk doğum günü diye kafam Allak bullak bana fikir verin Allah için 🥲