Mukaddes_5 Kizlar yeni bebegim oldu oglum cok hircinlasti aslinda cok seviyor kardesini evde zaptedilmez duruma geldi 3 yas okul için erken diye düşünüyordum ama cok zorlaniyoruz vermelimiyim