hepyerdeyizz atlas3_6 L şeklinde yaparsan orta aciliyir birde küçükleri koyacak başka yerin varsa cek bence
nilikonunannesii atlas3_6 koltukları L şeklinde koyup berjerleri de karşı tarafına koyarsanız belki biraz alan açılır ama orta sehpa koyarsanız gereksiz daralır odanız.
hepyerdeyizz atlas3_6 evet bol alan olsa Güzel olur da Ne bileyim şimdi çok gereksiz durmuş deidgin gibi çekip l şeklinde yaparsan daha genişler odan
zeynptgb atlas3_6 tekli koltuğu yatak odası yada başka odaya alırsanız l şeklinde yaprsaniz orta alan genişler baya
talhamamy atlas3_6 orta sehpayı hiç sevmiyorum hele küçük alanlarda tamamen genişliği ferahlığı öldürüyor çok büyük salonlara seviyorum bence almayın zaten koymaya yeriniz de yok
maygirl atlas3_6 oada cok kucuk koltuklar 1 formda daha sekil degiseblir ama orta sehpaya bu kucuk alanda bnce gerek yok.emaneten bırakılmış gbi durur hersey ust uste gbi.