Sütü tamamen bünye üretiyor bana sorarsanız bazen olmayınca olmuyor tabiki herşeyi deneyin moral motivasyon önemli stresten uzak durun. Eğer sütünüzün yetmemesi sizi üzüyorsa bu sütü daha fazla götürür mesela ben eve bir kutu mama aldığımda sütüm artmıştı çünkü kafamda bebeğim aç kalırsa bunu veririm gibi düşünmüştüm stresim gitmişti 😂 mamada öcü değil sadece mamayla büyüyen bebekler var çevremde gayet sağlıklılar hatta benim kızımla yan yana koyduğumda daha besililer iştah problemleri yok 🙈