İki oğlum var ve aralarında yaş farkı çok az. Biri 3 diğeri 1.5 yaşında. Büyük olan küçüğü resmen öldürmek için elinden gelen her şeyi yapıyor. Sürekli iteklemeye vurmaya çalışıyor. Her an tepelerinde dolaşıyorum helikopter gibi. Boş bıraktığım ilk anda kardeşini ağlatıyor bir şekilde. Küçük oğlum bir oyuncakla oynamak için elini uzatsa ondan önce alıyor ya da elinden zorla alıyor. Düzgünce konuşuyorum sürekli anlatıyorum onun kardeşi olduğunu oyuncaklarını paylaşması gerektiğini vs ama o kadar hırçın ki asla dinlemiyor. Bazen kızıyorum yine bildiğini okuyor. Ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırdım artık. O kadar zorluyor ki beni. Sürekli büyüğü kontrol etmekten küçükle doğru düzgün ilgilenemiyorum o da ayrı canımı sıkıyor.