defnekusum_ 26 gün önce doğum yaptım göğsüm aniden taş gibi oldu şimdi yürüyorum yürürken bile patlatacak gibi dopdolu hissediyorum nedne böyle oldu
yildizmom-2023 defnekusum_ ilk zamanlar süt üretimi fazla olabilir sağım yapın rahatlarsiniz yoksa mastit olabilr. 3. ayda falan artık göğüsler terbiye oluyor ve bebeğin ihtiyacına göre süt üretimi olur bu sefer göğüsler daha yumuşak olur
Uykusuzhergeceeee defnekusum_ masaj yapın bastırarak acır ama yapmanız lazım duşa girin ılık suyla masaj yapın ve emzirin bol bol