Merhaba arkadaşlar aşağıdaki duruma benzer durum yaşayanlar yazabilir mi? Beneğim 6 aylık
2 gündür yüksek ateş nedeniye acile geldik. Crp 120 çoktı yani vücudunda enfeksiyon var. Ama nerede olduğunu bulamadılar
Kanda çıkıyor ama boğaz ağrısı ,grip vs,değil idrar yolu değil.
Belden sıvı alalım menenjit olabilir dediler biz eşimle korktuk bu işlemi reddeddik. Hafif bıngıldak şişliği var gibi duruyor.Menenjitmiş gibi kabul edip tedavisine başlandı
Antibiyotik tedavisi başlandı. Birkaç gün hastanede kalacağız. Bu 3.gün ateşi yok.
Benzer durum yaşayan var mı? Nasıl geçiyor süreç? Menenjit olup olmadığını başka anlayamaz mıyız?