20 aylık oğlum ve hiçbir şekilde ne oynarken ne yemek yerken ne başka şekilde asla poposunun üstünde oturmuyor. G.tü kurtlu denir ya hah işte o benim oğlum, odaklanma yok çoğunlukla.
Eşimde DEHB var tam tanı konmadı terapistimiz tespit etti fakat iş kaybı sebebiyle psikiyatri kliniği tanı konmasını istemedi ve bebeğimde de olduğunu düşünüyorum fakat bu aylarda tanı konması çok zormuş 5-6 yaşta konuyormuş galiba. Bu arada kaynımda da var kesin o da aynı eşim gibi asla oturmazlar ikisi evdeyse başım döner dolandıkça onlar.
Oyun oynarken 2 dk sonra sıkılır başka şeye odaklanır ve oynamak ister, en uzun oynadığı oyun 15 dakikadır onu da ben oynatmışımdır gıdıklayarak toplarla falan. Kitap bakmayı çok sever ama yine aynı şekilde ya gezinir ya sıkılır bırakır. Parka gideriz 2-3 kere kayar sıkılır parktan. Yemek yerken kalkıp dolanarak yemek ister, eşim de öyle asla durmaz durduğu yerde, yemek yerken bile elli kere kalkar, ful enerjiktir, bir günde defalarca markete gider, çöp atmaya gider, bebeğimizi gezdirmeye gider, pazara gider, 36 yaşında ve 3 katlı apartman asansörsüz ben yoruluyorum onu gördükçe.
Acaba bebeğim bunu eşimden gördüğü için mi yapıyor yoksa onda da bu belirtiler baş gösteriyor? Bilenler tecrübeliler varsa fikir verirseniz çok sevinirim ona göre yönlendirmeler yapmak istiyorum çünkü😞